Viedoklis: Kampaņa pret ārzemju produkciju ir interesanta, bet bezjēdzīga

Novembra sākumā Latvijas pārtikas uzņēmumu federācija uzsāk kampaņu „Nepērc svešu!”, kas aicina valsts iedzīvotājus būt savas valsts patriotiem un iegādāties Latvijā ražotu pārtiku.

Pēc SIA „Bona Dea” Projektu nodaļas vadītāja Vladimira Klovāna domām, Latvijas ražotājiem jāatbalsta šī akcija. „Mūsu firmas specializācija ir austrumu saldumi, kā arī cepumi un konfektes. Mūsu produkcijas ražošanai nepieciešams cukurs, kas, kā zināms, Latvijā netiek ražots, tāpēc esam spiesti to importēt no Polijas. Protams, poļi mums pārdot cukuru par lielāku cenu, nekā viņi maksā, iegādājoties to savām vajadzībām.

Būdams produkcijas ražotājs, es šo akciju noteikti atbalstītu, bet parasti pircēji atbilstoši savam materiālajam stāvoklim iegādājas lētāku produkciju. Diemžēl biežāk tiek izvēlēta ārzemju produkcija, jo Latvijā ražotas preces maksā dārgāk. Manuprāt, ņemot vērā minēto situāciju, iecerētā akcija būs bezjēdzīga”, - atzīmēja konditorejas firmas pārstāvis.

Bijušā Latvijas pārtikas uzņēmumu federācijas padomes priekšsēdētāja Didža Šmita un uzņēmēja Gunta Belēviča rīkotās kampaņas devīze ir „Atveras maciņš svešam produktam – aizveras durvis Latvijas uzņēmumam”.
Akcijas oficiālā prezentācija paredzēta novembra sākumā, taču jau tika izplatīts video, kurš aicina teikt „Nē” ārzemju pārtikas precēm.


Написать комментарий