Daugavpilī visus jautājumus pagaidām nav iespējams atrisināt vienā vietā

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Pagaidām nolemts neveidot Vienas pieturas aģentūru, par kuras izveidi Daugavpilī tika runāts 2010.gadā, portālam Gorod.lv paziņoja Daugavpils pilsētas domes Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Inese Andiņa.

Vienas pieturas aģentūra ir valsts pārvaldes institūciju darba režīma organizācija, kas iedzīvotājiem ļauj saņemt attiecīgajā valsts pārvaldes institūcijā pieprasītos gala dokumentus noteiktajos termiņos. Minētās instances nepieciešamību pamatoja ar to, ka cilvēki bieži vien nezina, kur var saņemt dažāda veida lēmumus vai atbildes uz jautājumiem.

Inese Andiņa paskaidroja, ka Daugavpils pilsētas pašvaldībā Vienas pieturas aģentūras nav, jo pagaidām nav zināms, vai šāda veida aģentūra ir nepieciešama lielā pilsētā. Daugavpilī esošie dažādu valsts iestāžu klientu apkalpošanas centri ir viegli pieejami, tādēļ nebūtu lietderīgi dublēt šo iestāžu funkcijas, lai pēc tam nodotu viens otram dokumentus. Tāpat varētu rasties problēma ar to, ka Aģentūrā jāstrādā īstiem profesionāliem, kuri varētu atrisināt klientu situāciju, atzīmēja I.Andiņa.

Projekta ietvaros Daugavpilī kādu laiku darbojās Vienotais klientu apkalpošanas centrs, kura funkcijas bija līdzīgas Vienas pieturas aģentūras funkcijām. Pēc Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas vārdiem, ministrija esot centusies noskaidrot, vai pašvaldība ir ieinteresēta šāda veida prakses turpināšanā, un pašvaldība atbildēja, ka, ja valsts iedalīs nepieciešamo līdzfinansējumu, tā varētu iesaistīties šajā projektā.

I.Andiņa atzīmēja, ka patlaban darbojas elektroniskās datu bāzes, un klientu apkalpošana ir kļuvusi vienkāršāka, viņiem nav tik daudz jāvēršas citās iestādēs pēc dažādām izziņām.


Написать комментарий